Bezpečnost našich uživatelů je pro nás absolutní prioritou. Proto je asistenční služba Protectu vybavena pokročilými funkcemi, které přesahují možnosti běžného telefonu nebo stacionární tísňové péče. Podívejte se níže na tyto vlastnosti, které z Protectu dělají úplné a funkční řešení asistence na dálku, a díky kterým máte jistotu, že jsou vaši blízcí v nejlepších rukou.
Uživateli dokážeme poskytnout pomoc i v případech, kdy sám není schopen si ji zavolat. Pokud se přes den chytré zařízení nehýbe po určitou dobu (a tedy s určitou pravděpodobností i uživatel), naše asistenční centrum rizikovou situaci rozpozná a prověřuje. Pokud by se uživateli asistenční služby v průběhu noci přitížilo na lůžku, díky zaznamenání příliš dlouhé doby nabíjení asistenční centrum rizikovou situaci opět prověřuje. Na zařízení se dá dovolat z přednastavených čísel a hovor se přijímá automaticky v režimu hlasitého odposlechu, což se hodí v případech, kdy uživatel není schopen chytré zařízení ovládat.
Naše služba je dostupná po celém světě a poskytuje uživateli možnost spojit se s asistenčním centrem odkudkoliv, bez ohledu na to, zda se právě nachází doma nebo venku. To představuje velkou výhodu oproti stacionární tísňové péči, která je limitována pouze na domov uživatele, kde je instalována. Naše asistenční centrum je k dispozici 24 hodin denně po 7 dní v týdnu, díky čemuž má uživatel jistotu, že je vždy nablízku někdo, na koho se může v případě nouze obrátit.
Potřeby každého našeho uživatele jsou individuální. Asistenční služba Protectu proto uživateli i jeho rodině umožňuje přesně na míru nastavit veškeré parametry služby a vytvořit osobní asistenční plán s individuálními pokyny pro různé případy a scénáře asistenční podpory.
Naše služba poskytuje detailní informace o tom, zda uživatel chytré zařízení používá, jak ho využívá a kolik asistencí a v jakém rozsahu bylo v průběhu měsíce poskytnuto. Dále umožňuje vyhodnotit, do jaké míry je uživatel v průběhu dne aktivní a jak se jeho aktivita vyvíjí v čase.
24 hodinovou službu vzdálené pomoci Protectu si můžete objednat zde na našem webu prostřednictvím emailu nebo telefonu. Případně se za námi můžete zastavit osobně na našem kontaktním místě v Praze.
mám zájemPřejeme si, aby byly naše služby dostupné všem, kteří je potřebují. Z toho důvodu jsme rok 2020 odstartovali výrazným zlevněním cen služby Protectu i asistenčních zařízení. Více naleznete zde.