Naši uživatelé, mezi které patří především osoby se zdravotními nebo pohybovými problémy a senioři, se v průběhu svých aktivit mohou ocitnout v různých krizových situacích, které vyžadují zásah a pomoc někoho dalšího. Protectu nabízí komplexní řešení non-stop asistence na dálku. Díky profesionálnímu přístupu našeho asistenčního centra a vyspělé technologické úrovni našeho chytrého zařízení máte jistotu, že Protectu svému uživateli nabídne vždy rychlou a adekvátní pomoc. Podívejte se níže, jak celý proces vzdálené pomoci probíhá.
Ocitne-li se v nouzové situaci, uživatel stiskne SOS tlačítko na chytrém zařízení, čímž vyšle nouzový signál do asistenčního centra. V případě, že uživatel není schopen přivolat pomoc sám, zařízení dokáže díky pokročilým funkcím samo rozpoznat, že se uživatel ocitl v krizovém stavu.
Po dohodě s uživatelem posílá asistent na určené místo správně zvolenou pomoc. I v případě, kdy uživatel nereaguje, naši asistenti situaci řeší. Primárně jsou kontaktováni rodinní příslušníci, které má uživatel uložené ve svém seznamu kontaktů první volby. Pokud si to situace vyžaduje a rodina v daný moment nemůže na místo dorazit osobně, přivolá asistent jiný veřejný subjekt, který dokáže situaci řešit potřebným způsobem. Jedná-li se o zdraví nebo život ohrožující situaci, předá asistent veškeré informace rychle a efektivně tísňové lince 112.
24 hodinovou službu vzdálené pomoci Protectu si můžete objednat zde na našem webu prostřednictvím emailu nebo telefonu. Případně se za námi můžete zastavit osobně na našem kontaktním místě v Praze.
mám zájemPřejeme si, aby byly naše služby dostupné všem, kteří je potřebují. Z toho důvodu jsme rok 2020 odstartovali výrazným zlevněním cen služby Protectu i asistenčních zařízení. Více naleznete zde.