mám zájem
prubeh-asistence

PRŮBĚH ASISTENCE KROK ZA KROKEM

Naši uživatelé, mezi které patří především osoby se zdravotními nebo pohybovými problémy a senioři, se v průběhu svých aktivit mohou ocitnout v různých krizových situacích, které vyžadují zásah a pomoc někoho dalšího. Protectu nabízí komplexní řešení non-stop asistence na dálku. Díky profesionálnímu přístupu našeho asistenčního centra a vyspělé technologické úrovni našeho chytrého zařízení máte jistotu, že Protectu svému uživateli nabídne vždy rychlou a adekvátní pomoc. Podívejte se níže, jak celý proces vzdálené pomoci probíhá.

UŽIVATEL JE V NOUZI A POTŘEBUJE POMOC

UŽIVATEL JE V NOUZI A POTŘEBUJE POMOC

Uživatel 24 hodinové asistenční služby Protectu má v každé situaci, bez ohledu na čas a místo jistotu, že pomoc je vždy nablízku. Nosí u sebe malé chytré zařízení s jednoduchým způsobem použití, prostřednictvím kterého je v kontaktu s naším asistenčním centrem 24 hodin denně po 7 dní v týdnu.

VYŠLE NOUZOVÝ SIGNÁL DO ASISTENČNÍHO CENTRA

VYŠLE NOUZOVÝ SIGNÁL DO ASISTENČNÍHO CENTRA

Ocitne-li se v nouzové situaci, uživatel stiskne SOS tlačítko na chytrém zařízení, čímž vyšle nouzový signál do asistenčního centra. V případě, že uživatel není schopen přivolat pomoc sám, zařízení dokáže díky pokročilým funkcím samo rozpoznat, že se uživatel ocitl v krizovém stavu.

DOJDE KE SPOJENÍ S ASISTENTEM, KTERÝ NAVRHNE ŘEŠENÍ

DOJDE KE SPOJENÍ S ASISTENTEM, KTERÝ NAVRHNE ŘEŠENÍ

Po obdržení nouzového signálu proběhne automatické určení polohy uživatele a v průměru do 1 minuty se s uživatelem spojí vyškolený asistent. Rozhovor mezi uživatelem a asistentem probíhá přímo prostřednictvím chytrého zařízení, ze kterého vyslal nouzový signál. Díky tomu, že je asistent na řešení krizových situací vyškolený, disponuje informacemi o zdravotním stavu uživatele, zná jeho polohu a má všechny potřebné kontakty, dokáže vzniklou situaci řešit rychle a efektivně a nabídnout adekvátní pomoc.

NA MÍSTO JE POSLÁNA ADEKVÁTNÍ POMOC

NA MÍSTO JE POSLÁNA ADEKVÁTNÍ POMOC

Po dohodě s uživatelem posílá asistent na určené místo správně zvolenou pomoc. I v případě, kdy uživatel nereaguje, naši asistenti situaci řeší. Primárně jsou kontaktováni rodinní příslušníci, které má uživatel uložené ve svém seznamu kontaktů první volby. Pokud si to situace vyžaduje a rodina v daný moment nemůže na místo dorazit osobně, přivolá asistent jiný veřejný subjekt, který dokáže situaci řešit potřebným způsobem. Jedná-li se o zdraví nebo život ohrožující situaci, předá asistent veškeré informace rychle a efektivně tísňové lince 112.

ASISTENT PROVĚŘÍ, ZDA VŠE DOBŘE DOPADLO

ASISTENT PROVĚŘÍ, ZDA VŠE DOBŘE DOPADLO

Zabezpečením vhodné pomoci naše práce nekončí. V posledním kroku asistent opětovně kontaktuje uživatele přes chytré zařízení, aby se ujistil, že situace byla vyřešena a uživatel je v pořádku. O výsledku situace rovněž informuje rodinné příslušníky.

STAŇTE SE NAŠIM ZÁKAZNÍKEM

24 hodinovou službu vzdálené pomoci Protectu si můžete objednat zde na našem webu prostřednictvím emailu nebo telefonu. Případně se za námi můžete zastavit osobně na našem kontaktním místě v Praze.

mám zájem